Pony Bar Veszprém. A döntéstől a mai napig

A veszprémi Pony Bar nyitásának döntését és eddigi tapasztalatait osztjuk meg veletek fantasztikus és szívét-lelkét adó franchise partnerünk, Bea soraiban. Azt gondoljuk ez érdekes lehet számodra, mint vendég, mint leendő szépülni vágyó, vagy épp leendő franchise partnerünk!
ponybar-veszprem-karsza-beata
2021 júliusában nyílt meg a Pony Bar Veszprém a Balaton Plaza-ban. Az első gondolat megszületése és a nyitás között csak 5 hét telt el. A leggyorsabban és legkönnyebben a döntés született meg bennem és ehhez elég volt egy telefonbeszélgetés Greskò-Karlik Ágival.

Ági munkássága nem volt teljesen ismeretlen számomra. Amikor megkerestem, hogy érdekelne a Pony Bar franchise együttműködés, telefonon keresztül is érezhető volt, hogy szívvel-lélekkel, 1000 fokon égve, hatalmas lendülettel teszi a "dolgát". A "dolgát", ami szerintem számára leginkább küldetés, vagy életcél lehet.
Rögtön a Pony Bar bemutatása során elhangzott tőle néhány mondat arról, hogy milyen filozófia áll a Pony Bar mögött, mi a legfontosabb értéke, ami akkor mély nyomot hagyott bennem és igazából a szívem mélyén már akkor tudtam, hogy ennek én is részese szeretnék lenni. Egy szóban is össze lehet foglalni a lényegét: ADNI!

Adni, tenni, nap mint nap. Adni a Vendégeknek, adni a Nőknek, adni a Kollégáknak, adni Önmagunknak. Kedvességet, odafigyelést, gondoskodást, örömöt, élményt. Megváltoztatni, lelkileg feltölteni, önbizalmat, magabiztosságot növelni. Tenni a testi-lelki  harmóniáért, az egyensúlyért, úgy másokért, mint saját magunkért.

Érdekes volt, hogy Ági nem a számokkal kezdte, nem az üzleti résszel. Ezzel. És a legfontosabb az volt számára, hogy én, mint Partner, ezzel mennyire tudok azonosulni.

Elkezdtünk együtt dolgozni és a mindennapi közös munka azóta is bizonyítja, hogy ez nem egy jól hangzó marketing szöveg volt anno, a Pony Bar-ok életét és együttműködését valóban ez szövi át.
Bármit tervezünk, bármilyen időszak jön, az első kérdés, hogy mit tudunk adni, a második pedig, hogy mit tudunk még adni. Az alapvető mindennapi működésen túl, mi az a plusz, amivel örömöt okozhatunk. Legyen az egy nyereményjáték, egy szervezett program, egy gesztus, egy apró ajándék. 

A visszajelzésekből pedig látjuk, hogy a Vendégeink érzik, érzékelik, értékelik ezt.

Amikor egy Anyuka első alkalommal elhozza hozzánk a 2 lányát, majd pár óra múlva felhív új időpontot kérni, mondván, az az öröm, amit a lányainak okoztunk, számára mindent megér... Amikor az Apuka távozáskor mosolyogva azt mondja, hogy nálunk több az ajándék, mint amit a Mikulás hoz... Amikor a Vendégünk Karácsonykor könyvet hoz ajándékba a Kolléganőnknek, mert tudja, épp mi az érdeklődési köre... Amikor Karácsonykor annyi csokit és kekszet kapunk ajándékba a Vendégektől, hogy megtelik egy fiók...

Ilyenkor érezzük, hogy jó irányba haladunk!

-Balogh-Karsza Beáta, Pony Bar Veszprém tulajdonosa